Ahad, Mac 07, 2010

Mesyuarat AJK ke-5 - CASH

Assalamualaikum,

Pagi tadi meja mesyuarat kena tampar. Gaya tamparan seperti dendam kerana jika ingin menegur, rasanya tidak perlu tampar meja sampai nak roboh. Walau bagaimana pun, meja dah kena tampar.

Saya rasa, saya lebih berhak untuk tampar meja kerana saya nazir.

Lepas dari peristiwa kelulusan mendahulukan belanjawan yang disokong dengan dokumen-dokumen berharga lebih dari 1,000 ditolak, saya dapat merealisasikan pendapat dan sekaligus menyampaikan hasrat hati untuk menyatakan apa yang selama ini dipendam.

Saya memang ingin menyatakan tentang pembiayaan dari sesiapa pun hendaklah secara tunai. Pembiayaan hanya dengan air liur dan cakap-cakap yang berlagak telah banyak kali dibuat dan telah banyak kali diputar belitkan.

Sekarang semua urusniaga dimasjid wajib secara TUNAI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat