Ahad, September 26, 2010

Kata Tak Tapi Ya

Assalamualaikum,

Posting hari ini ialah tentang jemputan mesyuarat agong masjid.

Jemputan dibuat kepada Penasihat tetapi dia marah sebab tak dijemput. Telefon sana sini minta sokongan, kemudian datang pula.

Datang itu saya kira sebagai datang tanpa jemputan. Hanya dalam mesyuarat agong masjid, kita tak kisah sesiapa pun boleh datang sama ada dijemput atau tidak.

Ketua penyelaras dan pengurusan masjid marah ketika saya menelifon beliau untuk merasmikan mesyuarat agong masjid. Marah atas sebab ada orang menelifon beliau dan beliau ditegur kerana Setiausaha menjemput Ketua Kampong JKKP.

Saya menjanjikan sesuatu kepada Ketua Penyelaras / Pengurusan masjid atas syarat beliau sanggup datang. Maka beliau datang.

Orang yang datang kemudian dari beliau tidak diundang untuk hadir tetapi beliau hadir. Saya terima sebab mesyuarat agong masjid bersifat umum.

Orang yang terakhir datang juga walau pun beliau marah sebab tidak dijemput walau pun kami telah jemput. Saya tidak tahu, adakah dia perlu jemputan yang melebihi dari Ketua penyelaras dan pengurusan masjid!

Mesyuarat berjalan lancar walau pun beliau tidak mau datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat