Khamis, Oktober 08, 2009
CALL CENTRE AR-RAHMAN
Assalamualaikum,
Dipelawa kepada ahli kariah yang berminat untuk khidmat mengendali Call-centre masjid Ar-Rahman Pandamaran Jaya.
Satu kertaskerja sedang dibuat untuk call-centre tersebut. Kertaskerja mengandungi SOP (standard Operating Procedure) tatacara pengendalian serta butiran terperinci untuk memberi perkhidmatan-perkhidmatan berikut:
1 - pengurusan jenazah bersepadu,
2 - pengurusan tuntutan pelbagai,
3 - pengkalan info berinternet,
4 - penubuhan pusat tahfiz,
5 - pusat bayaran bil setempat dan
6 - pengkalan-pengkalan perkhidmatan lain yang difikirkan patut untuk ahli kariah.
Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan salinan kertaskerja tersebut, bolehlah meminta dari saya. Sila beri alamat emel dan berikan sedikit keterangan diri anda untuk saya pertimbangkan.
Dipelawa kepada ahli kariah yang berminat untuk khidmat mengendali Call-centre masjid Ar-Rahman Pandamaran Jaya.
Satu kertaskerja sedang dibuat untuk call-centre tersebut. Kertaskerja mengandungi SOP (standard Operating Procedure) tatacara pengendalian serta butiran terperinci untuk memberi perkhidmatan-perkhidmatan berikut:
1 - pengurusan jenazah bersepadu,
2 - pengurusan tuntutan pelbagai,
3 - pengkalan info berinternet,
4 - penubuhan pusat tahfiz,
5 - pusat bayaran bil setempat dan
6 - pengkalan-pengkalan perkhidmatan lain yang difikirkan patut untuk ahli kariah.
Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan salinan kertaskerja tersebut, bolehlah meminta dari saya. Sila beri alamat emel dan berikan sedikit keterangan diri anda untuk saya pertimbangkan.
Berkenaan:
call centre,
nazir,
pengurusan,
reformasi
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan