Khamis, Oktober 08, 2009

Oh! sedapnya

Assalamualaikum,

Ada 2 perkara sedap berlaku semalam.

Sedap1 - Lepas isyak semalam, telah diadakan mesyuarat tertutup kontingen ahli jemaah yang ingin bertemu Dr. Hassan Ali dirumah saya.

Mereka ingin mengadu hal tentang gerakgeri penasihat dalam bulan Ramadhan yang lepas dan pengaruhnya dalam urusan kewangan masjid. Mesyuarat dibuat dirumah saya atas dasar ingin memberitahu kepada saya yang aduan dibuat bukan menentang saya tetapi kerana menyokong saya, dan saya perlu diberitahu.

Seorang dari mereka telah membuat aduan polis dan seorang lagi telah memfailkan aduan-aduan tersebut dan menyerahkan salinan-salinan kepada MB, Dr. Hassan, dan beberapa individu lain termasuk saya.

Sedap2 - Ketika mereka ingin bersurai, pengerusi biro kebajikan telah bertanya saya mengenai "hebahan" timbalan nazir dimasjid tentang memberikan duit RM1,000.00 kepada seorang pekerja TNB tentang kerja-kerja yang sepatutnya free katanya.

Dengan "hebahan" tersebut, tercemarlah nama saya dimasjid Ar-Rahman.

*Hebahan - bercakap kuat-kuat tanpa pembesar suara, supaya ahli jemaah lain dengar apa yang ingin diperkatakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat