Rabu, Disember 16, 2009

2 Pesakit VIP

Assalamualaikum,

Saya tidak menulis tentang tujuan lawatan saya di Kelantan hari tu.

Tujuan utamanya ialah mencari buku-buku saya yang telah ditinggalkan 3 tahun yang lalu. Alhamdulillah, sebahagian besar dari buku-buku tersebut telah berjaya diselamatkan. (ada banyak lagi)
(Belas kasih saya kepada Ustaz Zaini yang telah menyabung nyawa menyelamatkanya)

Dalam lawatan itu juga, sempat saya diberitahu oleh ustaz Zaini tentang kesihatan Tuan Guru Hj. Hashim (Tok Guru pondok Pasir Tumboh). TG telah lama berehat dari mengajar atas sebab2 kesihatan beliau.

Ketika itu juga, Baginda AlSultan Kelantan sedang gering dihospital Singapura.

Saya juga ingin mendapatkan perincian projek yang diperkatakan oleh PA kepada PA seorang exco.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat