Selasa, Disember 29, 2009

Persatuan Penduduk P.Jaya

Assalamualaikum,

Tadi pagi, Presiden warga-emas mempelawa saya minum dikedai kelantan. Ini kali ke-2 beliau mempelawa saya ke cafe tersebut. Maka ada 2 presiden minum dan beberapa ahli kariah bermesra dengan kami.

Diantara perkara-perkara yang disoal bincang dan perlu dinyatakan diblog ini ialah mengenai penubohan persatuan penduduk.

Saya mencadangkan presiden warga emas sebagai yang tertua diantara presiden-presiden supaya berbincang dengan ketua kampong mengenai menubohkan persatuan penduduk P.Jaya dan sebagai ketua kampong beliau boleh mengumumkan dan memanggil penduduk ke satu mesyuarat tentang itu.

Petang ni, sebelum solat asar saya terima borang keahlian warga emas. Saya kurang nak faham. Ada kaitan atau tidak, wallahu a'lam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat