Isnin, Disember 14, 2009

Harga Makan GM/KB/SA


Assalamualaikum,

Berikut adalah harga makan tengah hari di Gua Musang / Kota Bharu / Shah Alam.

Di Gua Musang, saya singgah makan dipekan Gua Musang bukan di R&R. Hitung panjang harga ialah RM5.00 seorang untuk nasi, ikan keli goreng, sayur dan teh ais.

Di Kota Bharu, RM5.50 seperti mana makanan yang sama.

Di Shah Alam, RM7.50 bagi menu yang sama. Entahlah jika peniaga silap kira.

Tuan kedai makan di kompleks PKNS tu orang Kelantan (melalui percakapan yang saya dengar antara dia dan pekerjanya).

Biasanya pekerja akan kira nilai makanan kita semasa kita sedang makan dan diselit bawah pinggan atau kotak letak tisu dimeja kita.

Nanti, beberapa hari lagi saya akan ke KL sentral dan nak makan nasi, ikan keli goreng, sayur dan teh ais. Kalau dapat nak cari tuan kedai Kelantan juga.

Saya akan beritau harganya.....sabar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat