Jumaat, Januari 01, 2010

Semua Sayang Nazir

Assalamualaikum,

Saya dipersoal tentang kelas bahasa arab yang saya buat dimasjid.

Saya juga dipersoal tentang tidak mengadakan kelas bahasa arab dimasjid.

Saya dipersoal tentang ketidakhadiran saya dimasjid.

Saya juga dipersoal tentang tidak hadhirnya saya dimajlis luar masjid.
(saya belum memiliki ilmu yang boleh membuat saya berada dilain tempat pada waktu yang sama)

Mungkin seorang nazir perlu memohon permit atau memberitahu apa jua kegiatan yang dibuatnya kepada seseorang atau kepada ajk masjid atau menyenaraikan aktiviti harian dan mempamirkan dipapan kenyataan masjid.

Senangnya, isi borang aktiviti pagi-pagi pada setiap pagi dan hantar kepada penasihat. Penasihat sahkan, cop dan kemudian borang dibuat salinan kepada semua ajk dan dipamirkan untuk makluman ahli kariah.

Positifnya: orang sayang pada nazir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat