Khamis, Februari 04, 2010

Tak Jadi Jadi

Assalamualaikum,

Dibincangkan dengan hangat akan beberapa projek untuk menjana pendapatan selepas tidak memegang apa-apa jawatan dalam mana-mana agensi kerajaan dan syarikat. Jika ada sesiapa yang ingin melibatkan diri dengan projek-projek berikut, silalah berhubung terus dengan saya.

1 - Bandaraya dalam taman.
Projek boleh dimulakan dengan modal RM100,000.00. Boleh cecah sehingga RM1juta atau lebih. Kawasan telah dikenalpasti dan kaedah perlaksanaan telah dibincangkan. Projek menunggu pelancaran. Individu yang berminat perlu menyatakan kesanggupan atau kemampuan untuk menyertai projek.

2 - Pengambilalihan syarikat berprojek. Ini bukan ambil-alih projek bermasalah tetapi projek yang belum dijalankan disebabkan ketiadaan dana yang mencukupi untuk memulakan projek. Projek telah ditenderkan tetapi syarikat penender tidak ingin meneruskan perlaksanaan projek. Dari mulut, saya dengar RM15Juta cadangan untuk menjual syarikat dan projek tersebut. Projek bernilai RM25Juta.

3 - Pembekalan Bahan Cetak. Menjadi agen jualan bahan-bahan cetak, cenderahati berunsur alQur'an dan seumpamanya. Agen daerah dan negeri sedang direncana untuk menjadi pembekal terus kepada pengguna. Projek boleh bermula dengan RM1,000.00 selain agen perlu ada kedai atau gerai.

4 - Agen Perkhidmatan Antarabangsa. Agen menjual nilai kad prabayar domestik dan antarabangsa, bayar bil setempat, menjadi agen menghantar bungkusan antarabangsa, membaharui paspot antarabangsa, pengiriman wang antarbangsa. Rangkaian boleh dibuka dilokasi-lokasi yang ada ramai penduduk Indonesia, Bangla Desh dan seumpamanya. Projek boleh bermula dengan modal RM1,000.00 selain memerlukan sebuah handphone, sebuah komputer dan talian internet wayarles.

Ada banyak lagi projek yang ingin dilaksanakan, jika ingin dibincangkan, bolehlah chat atau jumpa untuk dibincangkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat