Khamis, Julai 30, 2009

Lepas solat magrib hari ni

Assalamualaikum,

Ramai yang tunggu saya lepas solat sunat magrib tadi. Mula-mula suspen juga kerana saya dah seminggu tidak berjemaah dimasjid, tentu ahli kariah rindu pada saya. Rupa2nya mereka bertanya tentang s/u nak kena pukul.

Kata mereka, kalau s/u kena pukul, kita orang pukul orang tu. Wah!, hebat jugaklah s/u saya. Kalau saya kena pukul, belum tau dia orang nak backing saya ke tidak. Silap2 dia orang tumpang pukul sekali.

Isu nya ialah perselisihan faham tentang isu 'nazir bodoh' hari tu.
Ada yang sebut nak bawa sepanduk tanda protes kalau s/u kena pukul.

Saya tanya pada s/u sama ada dia nak repot polis atau tidak... s/u diam tapi macam orang berfikir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat