Sabtu, November 07, 2009

Lawak Serius BPR

Assalamualaikum,

Pada hari Isnin datang, saya akan menemankan seorang ajk masjid yang dipelawa untuk ditemuduga oleh BPR. Ya, BADAN PENCEGAH RASUAH dengan nama barunya ..... saya dah lupa.

Ajk tersebut pada mulanya ingatkan panggilan telefon kepadanya oleh BPR adalah gurauan kawan2 dia, tetapi akhirnya serius dengan panggilan tersebut adalah dari BPR.

Dari suaranya menelifon saya, saya dapat anggarkan keseriusannya dan pada lepas Jumaat saya berjumpa dia dan dia mengesahkan bahawa satu pertemuan akan diadakan pada hari Isnin nanti. Dia meminta saya menemani dia.

Tanpa ribut, kilat, petir dan angin, ada pulak orang lain telefon saya dan bertutur seperti merayu-rayu untuk saya mempertahankan ajk tersebut. Hairan juga dibuatnya. Kenapa dia pulak terasa sangat dengan panggilan BPR tersebut.(Bagaimana dia tahu perkara ni ...jangan tanya dulu. Setakat ini yang tahu perkara ini [dari sudut pengetahuan saya] adalah dia, saya, orang lain, 1 pegawai JAIS.)

Perasan pulak saya: Saya ni pembakar semangat kot.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat