Isnin, November 09, 2009

Siasatan Dalam Kamar2

Assalamualaikum,

Hasil dari pertemuan dengan ustaz Anuar,sebelum kepejabat SPRM, saya dinasihati oleh ustaz Anuar supaya membuat SEMUA keputusan yang melibatkan masjid.

Beliau bertanya: sama ada penasihat menganggu saya dalam mesyuarat atau keputusan yang saya buat. Saya kata tidak, kecuali dalam mesyuarat tentang Ramadhan. Penasihat telah seolah-olah mengambil-alih mesyuarat tersebut.

Ustaz Anuar juga telah menegaskan bahawa jika terdapat mana-mana penceramah yang tidak bertauliah berceramah dimasjid, maka Nazir akan didakwa.

Dipejabat SPRM, walau pun bukan saya yang sepatutnya disoal, namun ada surat yang ditunjukkan oleh pegawai SPRM memerlukan penerangan dari saya. Surat berkenaan dengan pinjaman yang dilakukan oleh Penasihat telah ditunjukkan dan penerangan(bukan keterangan) saya diambil.

Hasil dari siasatan/perbincangan tersebut, Bendahari pening kepala dan saya pening lalat. Saya makan roti canai dan minum radix kosong sementara Bendahari makan tosei, wadeh dan barli panas. Saya bayar RM5.00 pada mamak kedai depan Maybank Port Klang.(Hasil dari lonjakan peristiwa, terbabas lak)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat