Khamis, September 17, 2009

Majlis Agihan Tabung Anak Yatim

Assalamualaikum,

Telah diadakan semalam lepas asar. Sumbangan disempurnakan oleh penasihat, s/u sesi 2006-2009 dan timbalan nazirnya. Bendahari dan nazir sesi lalu dijemput tetapi tidak dapat menghadirkan diri.

Semasa ingin solat isyak, pada malamnya, saya ditanya oleh Ezhar biro kebajikan dengan sopan dan nampak diwajahnya keinginan untuk tahu tentang majlis tersebut.

Ezhar: Boleh tanya sikit? Rakan-rakan ajk pun nak tahu ni.
Saya: tak pe.

Ezhar: Tuan tak jemput ajk ke untuk majlis anak yatim?
Saya: memang tidak.

Ezhar: Kenapa panggil timbalan nazir dan s/u lama untuk penyampaian wang tersebut?
Saya: duit yang dikumpulkan oleh mereka, maka mereka berhak untuk buat agihan. Kita hanya kumpul dan ambil alih selama 3 bulan saja, mereka 9 bulan.

(masa ni iqamat solat isyak, jadi beliau tidak dapat meneruskan perbualan)

Saya harap Ezhar dan ajk lain boleh menerima alasan saya tersebut. Namun, jika ditimbulkan dalam mesyuarat nanti, saya hanya akan meminta maaf atas perkara tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat