Isnin, September 14, 2009

Terlupa

Assalamualaikum,

Dua perkara yang diminta oleh penasihat tapi saya tak tunaikan. Catatan ini terlupa nak buat.

1 - Penasihat meminta saya menyuruh siak supaya membentangkan kain putih tempat sujud didewan solat. Saya biarkan dengan apa yang siak telah bentangkan selepas satu syarikat membersihkan permaidani yang teruk berabok didewan solat.

2 - Penasihat menyuruh saya beritahu supaya terawih pada hari kedatangan Tan Sri MB di imamkan oleh 2 imam. (bukan 2 imam dalam solat - dimaksudkan bertukar imam setelah 10 rekaat solat terawih)

Kedua-dua ini saya tidak layan. Kenapa dia menyuruh berbuat demikian saya tidak tahu dan tidak diberitahu.

Ini lagu lama, klik lah kalau nak dengar Mabuk kuasa

Sebagai seorang penasihat yang berada ditangga teratas organisasi masjid, memang dia boleh memberi pendapat, namun dengan arahan, saya rasa dia perlu beritahu sebab-sebab untuk berbuat demikian. Kalau setakat nak tunjuk kuasa, maka payah nak terima.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat