Rabu, September 09, 2009

Mesyuarat Sambut VIP

Assalamualaikum,

Semalam lepas terawih dalam pukul 11, saya terima panggilan telefon untuk menghadirkan diri pada satu mesyuarat anjuran jkkk. Saya hantar Pengerusi biro dakwah dan kebajikan yang kebetulan ada dengan saya ketika itu.

Pukul 2pagi saya terima sms dari pengerusi tersebut tentang mesyuarat jkkk itu. Pegawai masjid dan ajk masjid perlu menghadiri mesyuarat hari ini lepas terawih.

Rumusan nya:

1- malam ni tidak ada tadarus alqur'an bagi imam dan ajk masjid.
2- Saya tidak perlu hebahkan perkara ini kerana 90 peratus ajk masjid adalah ajk jkkk.

Buat masa ini saya masih belum dapat gambaran peranan kami (pegawai masjid) dengan sambutan vip ini. Saya berbesar hati, masjid dilawati oleh VIP dan VVIP, namun saya tidak nampak peranan saya selain dari bersalaman dengan mereka apabila mereka datang ke masjid.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat