Rabu, September 30, 2009

Gout, Brout dan Knout

Assalamualaikum,

Masa gout sedang menggila hari tu, adalah geng jemaah datang menziarah sambil mengunjungi saya untuk berhari raya. Hasilnya dapat saya ubat gout dan Samsung.

Oklah juga lawatan dan kunjungan yang begitu kerana bila saya kena gout, screen pulak kena burnt out.

Hari ini, saya keluar mengunjungi Pak Mansor tetapi dia tiada dirumah. Saya ke rumah Imamul Kabir (Imam Darus) dan dia menyambut saya dengan tarian motosikal berputar depan rumahnya. Gempar sekejap jalan 4. Tiada apa sangat perbualan kami.

Sempat saya mengunjungi rumah Abang Man surat khabar, rumah Abang Salleh katering dan akhir sekali rumah kak Ainon mandi jenazah. Berhasrat untuk kerumah Imam Nordin tapi terlalu hampir waktu zohor.

Balek rumah, tengok kaki bengkak pula.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat