Isnin, Ogos 10, 2009

Cakap Bolehlah.

Assalamualaikum,

Jika sesiapa mengikuti blog saya ini, tentu tahu bahawa ada 2 perbincangan telah berlaku. Perbincangan pertama pada 6hb berkenaan bajet dan yang ke-2 pada 9hb mengenai perbincangan pendidikan. Akan menyusul perbincangan ke-3 mengenai Biro Kebajikan.

Dua tiga orang yang tidak masuk dalam perbincangan tersebut telah mengulas mengenai perbincangan tersebut. Saya ulangi kenyataan saya: "2, 3 orang yang tidak masuk dalam kumpulan perbincangan telah mengulas mengenai perbincangan tersebut".

Saya rasa saya tidak membuat sebarang siaran lansung melalui apa-apa media sekali pun mengenai 2 perbincangan itu. Kecuali sesaorang telah merakamkan perbincangan tersebut secara rahsia.

Maka tertanya-tanya lah dibenak hati: mungkinkah si pok ko atau ahli perbincangan telah bertanya dengan sesiapa pandangan mereka.

Dirumuskan dari ulasan mereka secara positifnya ialah tentang keinginan saya untuk membuat sesuatu yang memberi faedah kepada ahli kariah masjid dan AJK yang ada.

Ada yang terperanjat dengan bajet yang teruk.
Ada yang bertanya tentang aktiviti Ramadhan. Siapa imam terawih? Siapa begitu dan begini.
Ada yang menyarankan supaya tidak mengadakan jamuan kepada ahli jemaah selepas pengajian.
Ada yang sanggup hendak sponsor pengajian.

Begitulah bagusnya pemikiran ahli kariah. Saya tetap teguh dengan pendirian saya: cakap boleh, bikin tengok!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat