Isnin, Ogos 31, 2009

Kedatangan VIP

Assalamualaikum,

Dari Jun tempoh hari sehingga sekarang, ada 2 VIP yang diwar-warkan akan datang ke masjid Ar-Rahman. Satu VIP pada Julai tetapi telah tidak datang. Dan satu lagi ialah pada 13hb September ini. Kita tunggu saat tersebut.

Julai hari tu, beberapa khemah telah dipasang dan ahli kariah telah bertanya kepada saya. Saya tidak boleh menjawap kerana saya tidak ada sokongan dokumen untuk mengatakan kenapa khemah penuhi ruangan letak kereta. Longkang-longkang didepan masjid juga telah dibersihkan.

Pada 13hb akan datang, telah ada orang berjumpa saya dan menyatakan akan kehadiran satu lagi VIP. Saya tidak tahu bagaimana untuk menyediakan keperluan beliau dan kaedah mana untuk melayan beliau. Saya hanya minta jawatankuasa beliau memberi saya dokumen atau jadual program beliau.

Kenapa masjid Ar-Rahman menjadi tumpuan? .... wallahu a'lam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat