Rabu, Ogos 12, 2009

Tugas, Amal Jariah dan BONUS.

Assalamualaikum,

Semasa pencalonan Pegawai dan AJK masjid pada bulan March tempoh hari, saya secara peribadi tidak teringat apa-apa pun tentang imbuhan yang akan saya dapat jika terlantik menjadi pegawai atau ajk masjid.

Saya juga tidak terfikir untuk membuat amal jariah kepada masjid.

Saya datang mesyuarat pencalonan masjid atas dasar ingin melibatkan diri dengan aktiviti masjid.

Hari ini, saya menjadi nazir sudah 73 hari. Isu yang sering menjadi perbincangan dimasjid atau di ILDAS atau di masjid negeri atau dimana-mana ada perjumpaan nazir-nazir ialah bila nak dapat elaun. Itulah juga soalan yang timbul bila fasilitator atau exco buka soalan pada peserta. Serupa masa bekerja dulu, bila dekat puasa sebok bincang tentang bonus.

Dalam mesyuarat peringkat masjid pun soalan sama timbul. Ada yang sampai peringkat mahu meletak jawatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat