Khamis, Ogos 06, 2009

Rampas Masjid.

Assalamualaikum,

Pada 3 hingga 5 Ogos, nazir-nazir telah berkumpul di ILDAS, Sabak Bernam. ILDAS tu bermakna Institut Latihan dan Dakwah Selangor.

Pagi 3hb, ada ramai juga yang menaiki bas dari PAID Klang. Sementara menunggu bas sempat juga berjumpa dan bercerita dengan nazir-nazir lain. Nazir Masjid Al-Falah ingin berdampingan dengan saya sehinggakan memohon duduk sebilik. Saya no problem. Dalam hati berkata: ini mesti nak mengadu hal.

Bas sampai,masing-masing naik. Telefon saya berdering semasa ingin mengangkat beg. Turun semula dan jawap. "Ketua nazir" (bukan Ustaz Ramli Sidom) yang telefon. "Ketua Nazir" kata nak buat laporan polis dan nak rampas kuasa masjid. Dia ingin berjumpa saya dan saya kata tak boleh sebab nak pergi kursus.

Dia nak repot polis sebab ada orang nak tumbok S/U. Saya kata tunggu sampai saya balek kursus. Catatan ini dibuat setelah balek kursus.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat