Jumaat, Ogos 14, 2009

Masjid Korporat

Assalamualaikum,

Saya sedang buat satu kertaskerja pengendalian masjid secara korporat. Hasrat hati jika siap ingin diajukan kepada exco melalui Ketua Penyelaras masjid.

Diantara tajuk-tajuk penting dalam kertaskerja ialah:

Penyelarasan Operasi
Penyelarasan akaun
Aktiviti Bersepadu
Kerjasama antara Masjid
Masjid On-line
Pakar rujuk kariah On-line

Upahnya: sumbangan masa saya jadi nazir.
Siap: dijangkakan selepas mesyuarat agung 2010. Saya perlu meneliti aspek-aspek pengurusan masjid yang saya alami untuk mendapat gambaran realiti yang ada.

Pertolongan diminta kepada pembaca blog supaya doakan saya diberi taufik dan petunjuk Allah. Amin.

1 ulasan:

  1. Salam, saya sedang mengkaji penglibatan ahli korporat serta pengaruhnya dalam pengurusan dana masjid. Pada pandangan saya kajian saya merupakan subtopik kepada kajian ustaz, boleh saya dapatkan maklumat lanjut tentang kajian ustaz utk sorotan kajian untuk kajian saya.

    BalasPadam

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat