Isnin, Ogos 10, 2009

Tidak Dijangka

Petang tadi dalam pukul 6, Ustaz Farid call saya tentang pengendalian perjalanan ke ILDAS esok.

Program Pemerkasaan Masjid akan berlansung esok jam 830pagi di Sabak Bernam. Asalnya kami diarah berkumpul di PAID Klang pada pukul 700pagi.

Saya hubungi Nazir Masjid Samadiah untuk pengesahan pergi ke ILDAS dan bersetuju untuk solat jemaah suboh dimasjid Samadiah Pelabuhan Klang. Lepas solat suboh terus berangkat bersama Nazir MSPK dan beberapa nazir lain.

Program yang melibatkan ugama memang banyak diluar jangkaan. Saya teringat kes al-MAUNAH. Banyak ahli maunah yang tertangkap dulu tidak tahu apa misi mereka semasa menyahut seruan rakan maunah yang lain. Saya pasti mereka ikhlas kerana penyatuan alMaunah, namun mereka boleh terperangkap dalam kes tersebut.

Kes saya lain sikit kerana ini atas arahan pihak JAIS sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat