Jumaat, Ogos 07, 2009

"Ketua Nazir"

Assalamualaikum,

Pukul 10 pagi tadi dia telefon saya suruh datang ke "pejabat" dia. Saya tak tahu nak bagi alasan apa untuk tidak datang ke "pejabat" dia. Akhirnya pergi juga lah.

Cerita nya takde apa-apa pun....borak kosong.

Ada beberapa sebab saya namakan dia "ketua nazir".
1- awal-awal saya jadi nazir dulu, macam2 dia suruh saya buat. Seolah-olah seperti saya tidak tahu atau tiada idea tersendiri. Yang menyakitkan hati ialah "cadangan" itu diarah didepan ramai orang.
2- dia telefon saya semasa ada beberapa orang didepan dia dan skrip dia memang seolah-olah ingin mengatakan kepada orang lain yang saya mengikut cakap dia, sehinggakan ada jemaah kariah yang berkata "ikut cakap ......" dengan tindakan saya yang berbetulan seakan-akan kata "ketua nazir".
3- saya diwajibkan datang menghadap dia apabila di "arah". Gesaan yang tidak boleh ditolak.

Rumusan yang dapat saya buat ialah dia ni jenis tak jaga perasaan orang lain.

Sebenarnya ada 1 lagi yang macam dia ni, hanya lagi 1 tu dah ada title. Carilah dalam blog saya akan kedua-dua watak ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat