Sabtu, Ogos 08, 2009

Taklimat Exco

Assalamualaikum,

Sebentar tadi selesai taklimat YB Dr. dan Tan Sri MB dimasjid negeri Syah Alam dimajlis Penyerahan Sumbangan dan Kad Kuasa Pegawai Masjid.

Saya hanya ingin menyentuh tentang soalan saya kepada YB dalam sesi yang dibuka kepada hadirin.

Saya tanya dalam audience: "Saya perlukan garis panduan tentang sempadan kuasa (LINE OF DEMARCATION) antara Nazir dan penasihat."

YB kata:"penasihat hanyalah non-executive member dalam struktur organisasi masjid." Beliau akan memanggil semua ketua kampong (penasihat) kedalam satu mesyuarat untuk memastikan penasihat tidak mencampuri urusan masjid.

Rupa-rupa nya soalan saya disenangi oleh kebanyakan pegawai masjid (nazir, imam, bilal, siak) yang menghadiri taklimat ini. Saya takut2 juga pada mulanya untuk menyuarakan soalan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat