Khamis, Ogos 06, 2009

Nazir Sebilik

Assalamualaikum,

Semasa pendaftaran masok saya telah mendaftar selepas nazir Masjid Al-Falah Seri Muda. Secara otomatik saya menjadi rakan bilik. Saya tidak dapat menjadi rakan bilik nazir Masjid Al-Falah Kampong Idaman yang awal-awal ingin sebilik dengan saya.

Nazir sebilik saya ni orang Kedah, dia berpuasa sepanjang kursus ini, jadi kami tidak dapat makan bersama. Dibilek, kami hanya berbual-bual tentang pekerjaan nazir kami dan saya banyak bercerita tentang karenah ajk dan ahli kariah saya dan peristiwa-peristiwa yang berlaku dikariah saya.

Sepatutnya nazir Masjid Al-Falah Kampong Idaman yang ingin mengadu hal dan meminta berkongsi bilik dengan saya tetapi sekarang nazir Masjid Ar-Rahman yang mengadu hal kepada nazir Masjid Al-Falah Sri Muda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pelawat


Berapa pelawat sejak April 2010

Pelawat